فراشة الموديل تومي محمد:لو مش هتحلم معايا مضطرة احلم لوحدي

كتبت:  سماح السيد 

تومي محمد موديل موهوبة ،استعارت من الارض جاذبيتها ومن الشمس نورها وبهائها واحمها تطاول عنان السماء فلا تتوقف عن عملها كموديل وانما تتجاوز عروض الازياء لتستقر في عالم التمثيل ، وتتحين الفرصة التي حتما ستاتي مع الاجتهاد والعمل وعن احلامها وطموحاتها تتحدث الينا بعفوية وتلقائية وبلهجة عامية تعمدنا ان نتركها كما هي من قلبها لتصل الى قلوب القراء تهمس لنا  الموديل الموهوبة تومي محمد

تقول تومي محمد :انا موديل ميك اب وفاشون بس لسه موضوع عارضة ازياء دي جتلي كذا فرصه بس قدامي حاليا بس انا بستني حاجه كويسه عشان أظهر بيها محرقش وشي بيها وعن اول سيشن في عملها تقول ،انا اول سيشن عملته كنت 16 سنه ووقفت  لفترة وبعد كده رجعت للموضع اصلا كان حلمي التمثيل ،وكان بيجيلي حاجات كتير بس اهلي كانوا يرفضوا فعملت فيلم قصير وعملي شويه مشاكل ،فقررت أبعد عن موضوع التمثيل واركز في مودلينج وخصوصا اني ساعتها قدرت اثبت نفسي بسرعه 
وبالنسبالي  بنسبالي كل حاجه عملتها وهعملها مهمه  عشان انا مش بشتغل حاجه غير لما اكون مقتنعه منها 100% مبسبش مجاال للندم في شغلي  و طموحاتي ملهاش حدود وبعمل حاليا وبتعب واجتهد  عشان احقق حلمي اني ابقي مشهوره في مجالي ده وبرا مجالي كمان وعن احدث اخباري  في حاجه معروضه عليا حاليا في تقديم برنامج وربنا يقدم الي فيه الخير.وتقول كلمة اخيرة حلمي هو التمثيل والموديل والازياء ولو مش هتحلم معايا مضطرة احلم لوحدي لتحقيق ذاتي فيه



CONVERSATION

0 comments:

إرسال تعليق